O nas
Kolegium
Dorota Maj
- Politechnika Śląska – Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne z pedagogiką specjalną
- Instytut Studiów Podyplomowych w Tychach – Edukacja, rehabilitacja i terapia osób ze spektrum autyzmu
- Uczelnia Korczaka – Edukacja Niezależna (w trakcie)
- Krakowski Ośrodek Szkoleniowy KOSMOS – Edukacja Montessori 3 – 6
- Dariusz Okrzesik – Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, trener I Stopnia
- Centrum Terapii i Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży Pomoco – Bliskościowy Trening Umiejętności Społecznych
- Fundacja Scolar – VB-MAPP jako narzędzie sporządzania oceny i przygotowania IPET
- Trener I stopnia prowadzenia komunikacji alternatywnej PECS
- Uprawnienia do prowadzenia zajęć metodą Attention autism
- Trening Skutecznego Nauczyciela metodą Thomasa Gordona stopień I i II
Praca z dziećmi od zawsze była dla mnie przygodą. Odkąd skończyłam 18 lat i zostałam opiekunem na obozach sportowych, nieustannie poszerzam swój warsztat pracy i odkrywam różne możliwe drogi pracy z dziećmi. Z czasem zostałam nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego z pedagogiką specjalną, pedagogiem wspierającym dzieci ze spektrum autyzmu oraz nauczycielem montessoriańskim. W międzyczasie próbowałam różnych metod – od behawioralnych po opartych na relacji, bliskości. Te drugie zagrały mi w duszy i towarzyszą mi do dzisiaj. W pracy korzystam z wiedzy nabytej w trakcie treningów komunikacyjnych metodą dr. Thomasa Gordona oraz NVC. Największą wartością dla mnie w pracy nauczyciela jest nieustanny rozwój i doświadczanie.
Moje ulubione zdanie, które powtarzam co roku to „skończę te studia/ten kurs i przerwa” i co roku odkrywam kolejny interesujący kierunek, który pragnę zgłębić. W trakcie prowadzonych przeze mnie aktywności dla dzieci uwielbiam wplatać metodę ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne, elementy kodowania, treści związane z rozwijaniem zainteresowań przyrodniczych, działania oparte na pracy rąk. Jestem nauczycielem, który swą pracę opiera na relacji z dziećmi oraz potrafi stworzyć warunki sprzyjające ich rozwoju. Obecnie na mojej drodze zawodowej stanęła pedagogika waldorfska i to w jej stronę kieruje swój rozwój.
Prywatnie opiekunka i miłośniczka kotów, jaszczurki, ślimaków oraz ptaszników. W wolnych chwilach oddaje się czytaniu książek, graniu w gry planszowe i RPG, ale również działaniom kreatywnym – malowaniu figurek, szydełkowaniu. Z domu wymykam się głównie praktykować jogę.
Moje ulubione zdanie, które powtarzam co roku to „skończę te studia/ten kurs i przerwa” i co roku odkrywam kolejny interesujący kierunek, który pragnę zgłębić. W trakcie prowadzonych przeze mnie aktywności dla dzieci uwielbiam wplatać metodę ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne, elementy kodowania, treści związane z rozwijaniem zainteresowań przyrodniczych, działania oparte na pracy rąk. Jestem nauczycielem, który swą pracę opiera na relacji z dziećmi oraz potrafi stworzyć warunki sprzyjające ich rozwoju. Obecnie na mojej drodze zawodowej stanęła pedagogika waldorfska i to w jej stronę kieruje swój rozwój.
Prywatnie opiekunka i miłośniczka kotów, jaszczurki, ślimaków oraz ptaszników. W wolnych chwilach oddaje się czytaniu książek, graniu w gry planszowe i RPG, ale również działaniom kreatywnym – malowaniu figurek, szydełkowaniu. Z domu wymykam się głównie praktykować jogę.